In primul toturial cu checkpointuri vam prezentat ce functii se folosesc pentru creearea unui checkpoint
In acest toturial va voi prezenta cum faci o reactie in lant ca sa ii zic asa a checkpointurilor
Dupa acest toturial daca il intelegeti va puteti face joburi/DMV system etc
Ok hai ca incepem
Mai intai trebuie sa creem o variabila noua
eu o voi numi CP
[pawn]new CP[MAX_PLAYERS];[/pawn]
Aceasta variabila ne ajuta la creearea checkpointurilor
Intro comanda sau spawn sau orice vreti voi va trebui sa creem un checkpoint
Eu o voi face printr-o comanda folosinduma de ZCMD
[pawn]CMD:checkpoint(playerid,params[])
{
SetPlayerCheckpoint(playerid,5363.3623,6425.3263,6546.1245,5);
CP[playerid] = 1;
return 1;
}[/pawn]
Sa nu copiati coordonatele pe care leam folosit eu(acele coordonate leam pus eu asa din capu meu)
Acum la OnPlayerEnterCheckpoint
[pawn]public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
if(CP[playerid] == 1)
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
SetPlayerCheckpoint(playerid,8755.4351,5322.3424,4553.4325,6);
CP[playerid] = 2;
}
else if(CP[playerid] == 2)
{
//Celalalt Checkpoint(faceti exact la primul ) doar ca puneti coordonatele celui de-al 2-lea checkpoint
}
return 1;
}[/pawn]
Daca nu puneti la fiecare checkpoint(cand vreti sa faceti o cursa ) DisablePlayerCheckpoint o sa primiti eroare in joc..adica nu va aparea cel de al 2-3-4 etc checkpoint
CP lam folosit pentru a "afla" sa zic asa numarul checkpointului
Adica daca primul checkpoint pe care lai creat ii dai CP[playerid] = 2
Checkpointul va avea numarul 2 si il vei folosi asa
if(CP[playerid] == 2)
{
}
Depinde de numarul folosit
Cam asa se creeaza o cursa sau o reactie in lant cum ii spun eu a checkpointurilor
:D bafta ..daca aveti probleme/nemultumiri sau am scris ceva gresit dati un reply